( 4.4 943 )

ریاحین ـ به نقل از سفارت ايران در سئول، رئيس فدراسيون تكواندو در حاشيه مسابقات جهاني و در ديدار با ' احمد معصومي فر ' سفير كشورمان در سئول سخن اظهار داشت: تيم ملي تكواندو ايران به رغم همه سختي ها توانست با توسل به دختر گرامي پيامبر اسلام (ص) و با تلاش و پشتكار فراوان در نبردي بي امان حريفان خود را شكست دهد.
پولادگر گفت: تكواندوكاران كشورمان توانستند با كسب سه مدال ارزشمند طلا، يك مدال نقره و دو برنز ،‌تيم كره جنوبي را در زادگاه اين ورزش پشت سر بگذارد و پس از 40 سال بر سكوي قهرماني تكواندوي جهان بايستد و افتخاري بزرگ را نصيب ملت شريف ايران نمايد.
در اين ديدار معصومي فر سفير ايران در سئول نيز قهرماني تيم ملي تكواندو كشورمان در زادگاه اين ورزش را به تمامي دست اندركاران تيم و ملت بزرگ ايران تبريك گفت و از همه آنان تشكر و قدرداني كرد.

 

وي ضمن آرزوي تداوم اينگونه پيروزي ها در ساير ميادين جهاني گفت: تيم ملي تكواندو با كسب اين مقام رفيع بار ديگر افتخار بزرگي را نصيب ملت شريف كشورمان كرد و نام ايران را كه همواره در طول تاريخ مزين به خصلت پهلواني و مردانگي بوده در جهان پرآوازه تر كرد.
وي افزود: اگرچه ورزش، توام با مبارزه و رقابت است، ولي در حقيقت براي تقويت روحيه همبستگي و بسط مناسبات دوستانه در ميان ملت ها انجام مي شود. اميدواريم كه تيم ملي تكواندو با اين پيروزي و رقابت جوانمردانه نقشي به سزا در اين عرصه ايفا نموده و بتواند با حفظ اين مقام در دوره هاي آينده همچنان بر افتخارات ملت شريف ايران بيفزايد.
سفير كشورمان در سئول در پايان اين ديدار از يكايك قهرمانان تيم ملي تكواندو كشورمان، رياست فدراسيون تكواندو و همچنين ساير دست اندركاران تيم تشكر كرد و هديه اي به رسم يادبود به آنان اهدا كرد.

Review Count : 0 Review

0/700
Change the CAPTCHA code